onsdag 23 september 2009

Hemma, mysdag!

Då lillan sovit urkasst, hon är så ledsen för att hon ska åka iväg till helgen... Så bestämde vi (hon har sovit max två timmar i sträck i natt...) att hon skulle var hemma idag. Hon har varit som (eller ÄR) ett plåster på mig, så hon får vara det idag då... Men vi har haft det så mysigt!! Kurat ihop oss i soffan och kollat film, käkat frulle i v-rummet och bara varit....

Nu ska vi strax "planera" helgen!! För hon kommer bli grattad också!! Och DET är ju viktigt med mat och allt!! Så gissa om hon funderar nu??? Vi får väl se vad det kommer bjudas på.... =)) Hon längtar kan jag säga.... =))

Senare i em bär det av på handbollsträning!! Hon packade för det redan igår kväll, så det är bara att hoppa i sen! Hon verkar tycka det är kul, men hon vill att de ska "leka mer med boll".... Men jag har försökt förklara att det kommer senare!! Men det är inte helt lätt att förklara det...

Så nu ska jag fixa lite mat till min lilla skrota så hon inte ska behöva gå hungrig!! Hon har beställt "menyn" för hela dagen!! Så lite får man väl "skämma" bort dom små liven emellanåt så det inte bara blir; Nu ska vi äta bla, bla, bla.... *ler*

Hörs sen!

Kram

Inga kommentarer: