tisdag 29 september 2009

Bra dag!

Skrotan har haft en bra dag!! *underbart* Och även om hon är lite orolig om framtiden så är hon relativt lugn nu, ett tag iaf... Hoppas bara det håller i sig!!!

Efter "jobbet" bjöd vi in "little A och hennes mor på lite mat! Skrotan var så glad!! =)) Så de lekte käkade och skulle leka igen... Och som vanligt när dessa två (eller som vanligt kanske jag inte ska säga för de är underbara!!) leker så händer nåt "knasigt". Skrotan kastade tydligen någon liten suddgummi bit eller nåt och då daskar "little A" iväg en trähammare.... *asg* Jaa, jag skrattar faktiskt för det är liiite komiskt ändå.... OCH allt gick bra!!! Sen lugnade dom ner sig och spelade ett annat spel!!! =)))

Slutet gott, allting gott!!

Så vi gjorde oss i ordning här och sen la vi oss och läste hennes "kapitel" bok!! (Det är det enda som gäller numer för skrotan.... *s*) Sen somnade hon såå gott så!! Så nu hoppas jag att iaf hennes sömn håller i sig.... Sen kanske hon t o m törs sova i sin säng.... Men DET är säkert för mycket att hoppas på kanske... Vi får se.

Nu ska jag ta fram alla kläder hon behöver för att inte bli kall och frysa på dagis imorgon!!! Sen ska jag nog läsa min braiga bok!! Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: