torsdag 3 september 2009

Ännu en dag till ända

Och den här dagen har varit bättre än gårdagen... THANX all of our friends!!!!! Vad vore livet utan ens ungar och vänner??? Idag hade vi en lång mys morgon då skrotan inte alls sovit bra under natten... Men till slut kom vi iväg till "jobbet". Jag fick handlat och vad händer när jag kommer hem??? Jo jag somnade i soffan SITTANDES... När hände det sist då??? *suck* Så när jag väl vaknade blev det bråttom kan jag säga... *phu*

Å skrotan skulle på terminens första gympa.... Thanx "lady D" för hjälpen, du ÄR en klippa!!! Så hon tog med skrotan och jag bara kastade ut gympa påsen och bilstolen så jag var faktiskt KLAR när alla kom senare på kvällen!! Kors i taket!!! =)))

Och kläderna var (som vanligt) väldigt fina.... Och skrotan pekade ut en tröja som döm om min förvåning INTE var rosa!!! Den var i isblått/vitt/svart/rött!!!! Den fick hon UTAN tvekan!!!! =) På det hela sammantaget tror jag hon blev (kommer bli) nöjd!!!

Det tråkiga med dagen är att hon nu börjar sluta in sig i sitt skal igen... *stackars unge....* Det gör ont i ett mamma hjärta kan jag säga.... Men jag tänker aldrig ge upp om henne, det kommer bli en tuff höst, men hon är värd ALLT min lilla älskade skrota!!!!

Ska ta och gå och lägga mig då vi har en lång dag imorgon och förhoppningsvis ska vi avlägga en visit hos "Mrs AKN".... =)) Skrotan vet inget än, då jag vill kolla av statusen på henne först. Men jag hoppas....

Kram

Inga kommentarer: