lördag 26 september 2009

Lång dag...

Snacka om berg och dal bana.... *phu* Så kan man snabbt sammanfatta dagen... Skrotan har varit känslomässigt instabil idag... Inte undra på varför, men efter gråt i två timmar "repade" hon sig.... *stackarn* Så nu vet jag inte hur det kommer se ut för henne framöver.... Fick en rejäl kalldusch skulle man kunna säga.... *suck*

Men em slutade lyckligt! 5 års firande och hon är såå himla nöjd lilla skrotis!!! Det blev mat och tårta, kakor och godis... Men godiset rörde hon knappt... =))

Själv är jag helt slut, det tog enormt på mig från i fm.... Men jag måste väl genomlida det också. Vad gör man inte för sina små kärlekar????

Thanx för idag!!

Kram

2 kommentarer:

Anneli sa...

Då får du gratulera skrotan i efterhand då, trodde jag skulle bli bjuden på fika :)

Stora kramen till er båda

min skrota och jag sa...

Du det kan jag men hon har inte fyllt än... Vi firar lite i förskott då det passar bäst och fika finns ALLTID min vän!!! /Kramar