tisdag 29 september 2009

Färdig packad!

Så var denna runda med Tradera över!! *skönt* Och nöjd blev jag med min föräljning!! Tycker det känns så bra att man kan få iväg kläderna (vissa ser ju knappt använda ut!!) OCH dessutom tjäna in en slant.... Det är ju aldrig fel!!! Så nu ska jag snart sticka och posta rest 14 paket!!

Dagen har varit tung, så jag har inte fått gjort allt jag tänkte, så det får bli en liten rest tills imorgon.... Och imorgon ska jag ha en liten "lunch-dejt" med en god vän!! UTAN barn blir det också!! *lyxigt* Så det ser jag verkligen fram emot!!

Jag hoppas skrotan är lite piggare i em! Hon var heeelt slut igår vilket jag mycket väl kan förstå efter helgen!

Nu ÄR ju verkligen hösten här!!! *yeas* Det var t o m tunt med is på rutorna imorse när skrotan gick till jobbet!!! Så nu ska nog mer kläder med till hennes "jobb" så hon inte behöver frysa min lilla älskling!! Så fram med vantar och mössor och fleece byxor!! Hon kommer bli glad, då hon var såå besviken för några veckor sen när vi "inventerade" förrådet av dessa saker och hon inte skulle börja använda det än.... =)) Men nu så!!

Fortsätter senare! Måste åka nu!

Kram

Inga kommentarer: