söndag 20 september 2009

Ingen bra början...

Skrotan har haft mardrömmar i massor i natt... Hon har gråtit tårar... Hon är mycket orolig och vill inte bli lämnad... Så denna morgon som hade tänkt bli en bra dag (igen) har bara blivit pannkaka... Hon mår skit.... *min lilla stackare* Hon är så orolig. Så vi får se vad det kan bli av denna dag.

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera tillvaron för henne, så det får snart (det var så tänkt också) bli ett besök hos hennes "tant doktor"... Tyvärr...

Vi hade så mycket att se fram emot idag, men nu vet jag inte riktigt vad det blir av allt. Det är inget kul för skrotan när hon har det så här. Och ingen annan heller för den delen runtomkring henne.... Men vad ska man göra när man är så himla maktlös? Vad ska till för att få folk att förstå? Vad behövs för att ett barn inte ska behöva gå och ha ont i magen, sova dåligt och allt som hör till?? Jag har inga svar mer än att BACKA!!! Låt henna vara.... Näe, ska ta och försöka få skrotan på sitt braiga humör så vi kan få ut nåt skoj av dagen....

Kram

Inga kommentarer: