måndag 7 september 2009

Lite bättre!

Så känns det nu. Har hunnit smälta lite av allt. Det har varit rejält "kaos" i några dagar (kommer delvis förmodligen så förbli en tid framföver men, men) men jag har tack vara samtalet här i em fått några knutar lösta!! Och det känns bra! Så nu ska vi bara försöka ta ett steg i taget....

Skrotan har haft en lugn em, det blev lite spel och mys och mat och prat! Tanken slog mig plötsligt under kvällen att jisses hon är ju snart "stor" ju!!!! *phu* Och när hände det kände jag....

Har pratat med en god vän idag och hon mådde inget vidare... Ibland tror jag att det är bra att bara stanna upp och "bara vara" för en stund. Man kan inte låta hjulet snurra på hela tiden. Man måste tänka på sig själv också emellanåt. Lättare sagt än gjort, såklart, men jag tror man måste bli bättre på det iaf....

Nähej, nu måste jag "bara" fixa undan så jag får gå och lägga mig jag också! Btw så har min lilla älskade skrota "städat undan" mammas kamera kabel så snällt så och vi hittar den INTE.... *mutter* Jaja, jag får försöka hitta den också så jag kan tömma kameran så det kan bli någon försäljning för oss!!

Kram

Inga kommentarer: