tisdag 15 september 2009

Inte riktigt som man tänkt...

Blir det inte här i några dagar framöver.... Jag hade jättemycket att göra men "hinner" mest kolla, svara mejlen och kanske på sin höjd fixa något telesamtal... Men det får inte vara lååångt...

Skrotan ser till att hålla "mig sysselsatt".... *phu* Men vad gör väl det?? Egentligen.... Hade ett möte igår som jag måste skjuta på... Känns som allt läggs på hög nu... Inte bra. Nångång ska ju högen gås igenom liksom... Men när??? Känns som högen bara växer och växer....

Behöver förändringar i våra liv! Men vem vet, det kanske är på g??? =)) Den som väntar.... Heter det inte så?? *ler* Vi får väl se hur det blir med allt! Jag sätter skrotan först hursomhelst!!!

Ska nu lägga mig på spikisarna en stund så jag toksomnar sen igen!!

Kram

Inga kommentarer: