tisdag 22 september 2009

Trött dag

Det har varit den genomgående tråden för dagen.... Trött när vi vaknade, trött hela dagen och trött i kväll... Det är alldeles förmycket tänkande hit och dit. Vad ska göras och inte. Vad är viktigt och vad är inte. Men beslut måste tas och det snart!!!

Skrotan har varit trött idag... Men haft en relativt bra dag!! Och som pricket över i:et gick hon med "little A" hem efter "jobbet" för en mysig lekstund! Thanx "lady D"!! Så när jag hämtat hem henne så var hon rätt trött igen kan jag säga... =) Och hon skulle INTE sova, taskigt läge men hon låg inte ens FEM minuter innan hon slocknade....

Håller även tummarna för kära mor imorgon då hon ska in under "kirurgernas fingrar"... Jag förstår hennes oro, vilken är förstålig! Men jag vill tro och hoppas att det går bra! *tänker på dej*

Så nu har jag fått göra en massa ikväll som behövdes! *skönt* Och imorgon gäller det!!! Hoppas bara jag får tag i de personer jag måste!!

Sen måste även städeriet påbörjas då "kalashelgerna" för skrotan börjar!!! *phu* Men barnkalaset har jag "styrt undan" till ett lek land så det slipper jag!! *underbart* Så jag känner att nu är det läge för sängen så jag orkar med morgondagen!! Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: