måndag 7 september 2009

Suck igen da..

Har fått gjort det viktigaste samtalet idag!!! Och det var för skrotan såklart!! Har fått förklarat för mig olika saker som jag inte riktigt vet hur vi ska hantera.... Saker ska in i olika fack och frågan är i vilka hyllor dessa fack finns i..... *suck*

Ja att det inte är lätt att vara förälder DET vet nog många MEN att man dessutom ska "bara veta" hur saker och ting fungerar kontra SKA fungera DET trodde jag inte....

Har nu fått förklarat för mig om en stor sak för skrotan som jag INTE ska bry mig om, något som är felaktigt och jag lackar ur....

Hur ska det i praktiken fungera om en person ska skydda en annan MEN denne FÅR inte skydda hur som helst då det INTE är en myndighetsperson??? MEN den är utsedd att "trä på sig rocken" från en myndighet..... Ja, jag trodde inte det var så här krasst som verkligheten ser ut att vara....

Jag har nog skrivit en hel del osammanhängat men JAG LACKAR UR kan man säga... Och inte på smått vis heller.... LÅT BARNEN VARA!!!!!!!!

Ska återgå till min lilla skrota som spelar DS för fulla muggar!!!

Kram

Inga kommentarer: