lördag 5 september 2009

Ska bara...

Det är en period som skrotan tycks ha "fastnat" i.... =)) Men hon är världens sötaste iaf!!! Idag har vi haft en lugn och skön dag. Natten har varit lite lugnare, men vi är rätt slut så det har varit skönt!!!

Så nu ska här fixas middag innan jag hoppas skrotan somnar i tid... =))))) Behöver lite "vuxen-tid" känner jag!! Och där parkerar jag det!

Har även rensat (ja, jag har iaf BÖRJAT) i delar av skrotans garderob!! Och det var en del... Men mycket finns ändå kvar att gå igenom.... *suck* Så nu blir det ett par varv på Tradera samt att "little E & I" komemr få lite iaf!! Skrotan vill ge dom små gullungarna allt!!! *s* Men när jag frågar vad hon själv ska ha på sig får jag som svar; "Men mamma, vi kan köpa nytt"...... *bhaa* Skulle inte riktigt tro det va???

Så nu ska här avnjutas en god middag och sen en lugn skön kväll tror jag för det är jag värd!!!

Kram

Inga kommentarer: