torsdag 17 september 2009

Nu så!

Skrotan sover, besöket hemgånget, disken klar och här sitter jag nu som på nålar.... Tänk att datorn ibland kan vara en sådan "magnet".... Har en massa försäljningar ute och väntar på avslutet.... Men det dröjer för länge... =)) Har ju rensat skrotans garderob (vet inte nuför vilken gång i ordningen, men....) och försöker få iväg det jag kan till försäljning! Och hittills har det gått bra!! Gör sådana "rajder" iaf två gånger per år. Men en stor nackdel är ju att man hela tiden vill "kolla" hur det går.... =))

Nog om det! Dagen har varit ganska bra! Skrotan vaknade med en lite rispig hals... =( Men ingen feber och ingen som helst tendens till att vara dålig igen... *peppar, peppar* Så "off we went"! När jag senare hämtade henne var hon lika rispig, men skulle prompt på gympan. Okej tänkte jag då hon ingen feber har så går det väl. Och *peppar, peppar igen* det gick bra!! Så nu sussar hon så gott så gott!!

Men vi är inte helt hundra krya här hemma än alltså.... *hua* Men vi får väl hoppas att det ger med sig snart iaf!! Nu ska jag kolla hennes dagis, ånej förlåt mig, hennes "jobb" väska innan spikmattan väntar!! Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: