måndag 7 september 2009

Ny vecka!

Nu har halva dagen gått och har jag "hunnit med" det jag tänkt??? Svar: Nope.... Så under em kommer det att bli snabba ryck här!! Men jag har iaf börjat.... =))

Ikväll när (om det går "planenligt") skrotan somnat blir det dags att tradera bort lite urvuxna kläder... Insåg att det var en hel del... Kul när pengarna kommer MEN mindre kul att göra jobbet... Men är det inte oftast så?? Tvättar iaf en sista grej som senare ska fotas och läggas upp!


Alltså jag fattar inte hur mycket kläder som finns... Tycker ändå att konsumtionen för skrotan har minskat, men nu kan jag nästan undra "vart då?" Är det bra eller dåligt tro? Men nu har jag gjort (och det är tidigt på säsongen för mig!) en genomkoll på vad som finns och vad som saknas!!

I em har jag lovat skrotan att vi ska lära henne det DS spelet hon fick låna i helgen!! Hon tyckte det skulle bli super!! Så "kvällen är räddad"! *s* Annars ska vi ta det lugnt då skrotan börjar kraxa omkring så jag hoppas hon står på benen denna gången.... *håller tummarna*

Har "hunnit" med några viktiga telefonsamtal och *hör å häpna* fått tag i några redan!! Så nu väntar jag bara in resterande sen är "telefon-dagen" även avklarad!!

Ska nu fortsätta i galenskaparna här!

Kram

Inga kommentarer: