onsdag 9 september 2009

Äntligen!!!

Mejlade ju en handbollsklubb i slutet av sommaren och undrade när de kör igång för de små. Hörde inget så jag tänkte att då får vi väl ta gympan då. Men sent igårkväll kom ett mejl. De hade missat mitt! Inte hela världen tänkte jag så skrotan ville testa idag!!! *lycklig mamma*

Så vi hastade oss dit, kom liite sent, stressade som attans och vad händer? Jo skrotan ramlar såklart innan vi kommer till trappen och skrapar upp ena knäet rätt rejält.... Men snabbt upp och in och leta rätt på rätt hall... *pust* Inte som man är van med EN hall här inte.... =)

Tillslut kom vi rätt och de hade precis börjat. Men tjejerna var jättebra och skrotan fick bara komma in! Men hon är lite blyger av sig och hennes knä gjorde nog lite ont. Så i början satt hon mest brevid mig men sen släppte det och hon ville vara med! Definitivt när bollarna kom med i leken!!! =))) Så det blir nog bättre!!

Sen var det bara hem snabbt som attans och fixa middag. *phu* Sen har hon ringt "mr B" och inviterat till sitt kalas. (Ja det ÄR nog bäst att vara ute i god tid!! *ler*) Sen gick det snabbt och natten kom. Och jag som skulle ha gjort sååå mycket har knappt gjort nåt, men det hinns nog.... Jag måste ju "bara" först liksom.... =)

Så nu har jag inte tid att sitta här längre idag utan måste, som vanligt (!), fixa lite innan man får hoppa i sängen!! Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: