onsdag 16 september 2009

Egen tid...

Det har jag väl nu... Det är väl det närmaste jag kommer det iaf idag. Skrotan sitter å kollar på "bompa" och jag får göra vad JAG vill, dock inom dessa fyra väggar men ändå!!! =))

Idag har det märkts att skrotan är bättre!!! Halsontet vände och så gjorde även febern!!! *lycklig* Så imorgon blir det till att gå till "jobbet"! Inget hon har invändningar mot iaf! =)) Så här ska jobbas imorgon... Ligger lite efter nu, igen, efter "vabben", igen... Men det blir väl till att "spotta i nävarna" och komma igen!

Det enda vettiga vi gjort idag är att tvätta köksmattorna (ska STÄDA imorgon...) och handlat det som fattades i kylen... Sen har vi bara varit! Skrotan har skött om sina små bebisar och fixat i sitt rum!! =)) Sen ville hon "göra sina läxor". Det är när hon tar sina skrivböcker och sitter och skriver... *ler* Hon vill vara som "en riktig skoltjej" säger hon.... *asg* Jaja, tids nog (dvs om ett år.... *hua*) sitter hon där och frågan är väl då om det är lika roligt då som nu?? *s* I början kanske (tyckte jag också till en början....) men sen då?? Vi får väl se!

Ska nog gå och ta en kopp nu tror jag!

Kram

Inga kommentarer: