söndag 20 september 2009

Mycket på g...

Det händer mycket nu... Har mycket att fundera över... Det är inte alltid lätt, men varför ska det vara det?? Jag lär inte komma fram till något bra idag iaf, så jag släpper det för nu.

Dagen började inget vidare... Men vi kom iväg på roliga äventyr med skrotans bästis och dennes mamma! (Thanx "little A" & "Lady D", a plessure as always!) De två små (som ju tyvärr inte är så små längre... *suck*) hade skitskoj och man märkte ju hur mycket de faktiskt klarar själva.... *vill inte* Men det har iofs en BRA sida med!!! Såklart!!

Det blev rätt sent innan vi kom hem så då blev det dusch och myskvällis och sen pang i säng och hon låg inte många minutrar kan jag säga innan hon slocknade!!! =))) *wonder why*

Så nu är jag faktiskt klar med allt för idag och ska också gå och knyta mig alldeles snart! Har en låång dag framför mig imorgon och har rätt så mycket att göra!! *pust* Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: