lördag 1 augusti 2009

U2 - sådär....

Så har man varit på årets konsert da. Och den var väl sådär.... Hade nog förväntat mig mer. Men, men så är det. Trevligt sällskap har jag iaf i stan!! =)) Så DET kan man inte klaga på iaf!!

Vädret (som så många gånger förr) hade kunnat vara betydligt bättre! Vi kom ner sent på torsdagen och det regnade (såklart) och BLÅSTE.... Vaknade på fredagen och det regnade och BLÅSTE... Men under dagen blev vädret bättre men det BLÅSTE.... *hutter* Så det var sådär igår kväll kan jag tycka.... Hade nog hellre (med facit i hand) velat gå på konserten nästa helg i stan... =)

Vad har vi gjort då? Jo shoppat såklart! IKEA och ett shoppingcentrum igår då vädret inte ville va med oss så vi kunde dra på stan. Men idag är det ok väder så vi ska snart bege oss in dit!!

Imorgon ska skrotan komma hem, jag ska upp och hämta hem henne så det kommer bli en dag i bilen skulla man kunna säga.... Sen kommer det nog dröja innan man åker upp igen.... Tyvärr.... *suck* Men vi får se.

Ska försöka hinna ha en rådgivning med min "frisör" imorgon oxå då jag har börjat få "problem" med skallen. Kanske kan jag veta vad det kan bero på... Men jag är inte säker, vi får se....

Sen ska vi iaf vara lediga lite och det ska väl bli (med blandad förtjusning dock) skönt. Hade nog känt för att försöka återgå till det normala. Men tids nog blir det väl så också.... Nu sak vi käka frulle och bege oss in t stan! Ha det så bra allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: