söndag 16 augusti 2009

Thanx!

Min lilla skrota var inte kul i em/kväll men THANX käre far!!! Han var min räddare idag!!!! Pappsen kom ner strax efter skrotan kom hem, och vi åt en god middag tillsammans och hon fick tid med sin käre moffa!!! När hon till slut kom i säng fick JAG egentid med min far och det kan jag lova var jättemysigt!!!

Sen ringde kära "lady D" och de skulle hem efter sin tur i skärgården och jag blev (kanske var det jag som bjöd in mej själv??? *s*) inbjuden på ett glas. Frågade min käre far om det var ok. Vilket det (såklart) var!! De tog bussen hit upp för att "ta med mig" så jag slapp gå dit själv!!! *löv ya* Vi bosatte oss på balkongen och (som vanligt om du frågar mig) hade vi en trivsam, skrattig och rolig stund där med goda saker i glasen..... =)))

Så kollade man klockan och den var ju mycket.... Och det hade redan tidigare börjat blåsa men nu hade även regnet kommit. SÅ vi "packade ihop" och jag skulle gå hem och jag var som en dränkt katt när jag kom hem kan jag säga.... =))) Men vad gör väl det??? Trevligt har jag haft, mysigt har jag haft och skrattat har jag gjort!!!! Så nu ska jag krypa ner hos min kära lilla skrota och sussa gott!! Kram på er alla!!!!

Kram

Inga kommentarer: