fredag 14 augusti 2009

Sådär dag...

Skrotan hade inte en av sina bästa nätter... (de bästa är som oftast när hon sover som en gris heeela natten...) Hon har haft hemska drömmar och ropat efter mig flera gånger... Så vi båda var rätt trötta i morse kan jag säga. Och saken blev inte bättre inför att vi skulle ha ett besök idag igen...

Mötet i sig gick bra, om nåt av allt detta är bra.. Kontaktpersonen verkar "reko" och det känns ju bra. So far so good. MEN skrotan bara gråter och han var febrig idag.... *suck* Så vår dag har inte bestått av särkilt mycket... Bara varit... Tänk att en hel dag (och många såna har det varit, tyvärr) kan gå till spillo bara sådär. Och dessutom UTAN att vi själva är orsaken till det...


VI la oss och vilade en stund förut (välbehövligt!) och det säger ganska mycket tycker jag när en snart femåring VILL gå och vila... Sen blev det lite handling, tyvärr inte roligare än mat! Mer orkades inte... Tyvärr....

Så nu har skrotan däckat av utmattning *stackarn* och jag sitter och inväntar "finbesök" för ett par glas goda röda i trivsamt sällskap! *kan jag nog behöva nu* Så jag säger natti-natti nu!

Kram

Inga kommentarer: