onsdag 5 augusti 2009

Bra dag!

Jag vet inte riktigt varför MEN vi är så sega om morgnarna... Igen... Skrotan har väl haft det kalas hos mormor och morfar och "sluppit" kvällsrutinerna och det ska man väl kunna på sin semester eller? MEN nu är det snart ohållbart... Hon somnar/lägger sig sent av olika anledningar och det medför att hon sover lääänge om morgnarna också.... Inte mig emot egentligen men dagen blir ju förstörd... Så bättring här va!!

Idag skulle det bära av till djurparken, men innan dess hade vi några saker att avklara. Tack å lov är de som var med om möjligt ännu segare.... *thanx* Så vi blev klara och möttes samtidigt på vår mötesplats! Och det var ju bra!!

Så via affären för lite proviantering så bar det av! Väl framme fick vi, mot alla odds kan jag säga, en bra parkeringsplats snabbt!! Jag "skickade ut" "miss J" för att "vakta" platsen så jag kunde köra runt och det löste sig smidigt! Väl inne i djurparken var såklart skrindorna upptagna, men (surprise) när vi kom innan för grinden så vad ser vi?? JO en skrinda!! =))

Dagen flöt på och i början var de helt överväldigade av alla de "vilda" djuren överallt. Men efter lejonen blev det dags för mat och sen gick det "utför"... DÅ skulle det bara lekas.... =)) Väl hemma blev det ett "springpass" genom duschen för att sen mysa med kvällsmat... Hon ville INTE lägga sig skrotan, men gissa vem som somnade direkt efter att skallen låg på kudden???

Så nu återstår lite plock och fix innan jag däckar också.... Helt slut kan jag säga... Och det är ju en dag imorgon också! Så jag punktar nog här.... Måste orka genomlida morgondagens alla "pappers/mejl"-måsten också... (Och DET börjar kännas av kan jag säga... Allt närmar sig med stormsteg...) Så natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: