lördag 22 augusti 2009

Sicken natt..

Skrotan har inte haft en rolig natt kan man ju lugnt säga.... *stackarn* Men nu har vi även genomlidit denl. Hennes ben har inte blivit värre under natten och hon har ingen feber!!! THANX, så vi har fått vara hemma iaf och det betyder mycket kan jag säga!!!!!

Benet ser mycket bättre ut idag men vi kommer ändå ta det lugnt idag med. Hon är rätt förkyld också så det kan nog vara bra ur alla aspekter!! Men vilken underbar unge man har va??? Hur mycket pallar dessa små liven eg??? Hon klagar sällan och ibland undrar man om dom känner?? Alltså vissa saker bara MÅSTE göra ont eller???

I natt vaknade hon flera gånger av att det gjorde ont, men hon var inte helt vaken.... Hon har ju ont i halsen och var rejält snorig till på hjälpen så hon visste nog kanske inte vilket som var jobbigast.... Men jag är så glad över att benet ser bättre ut... Det börjar bli en rejält mörk ring runt bettet, men det "ska" det ju bli tydligen... Men svullnaden har avtagit och rodnaden är ljusare!!!

Så jag hoppas vi får en bra dag idag jag och min lilla bästaste skrota!!! Nu ska vi mysa med en god frukost i soffan!!!!

Kram

Inga kommentarer: