måndag 24 augusti 2009

Varmt & gott!

Ja så kan man sammanfatta dagen rätt kort! =) Idag har vi inte gjort många knop inte... Men vi bestämde oss för en storsätning imorgon jag och skrotis iaf!! =) Det lär behövas när vi får besök i helgen!!

Annars har inte mycket hänt idag, eller jo en spännande sak har hänt! Fick ett trivsamt telefonsamtal idag så vi får se hur det kan bli!!!! *ler* Parkerar där ja!!

Sen har vi mest bara skrotat omkring och klockan har gått ganska fort ändå tycker jag! Skrotans ben/fot ser jättebra ut! Så det läker nog som det ska. Hon hade nästan inget ont idag och DET är ju skönt!!!

Och man märker att hon är på bättringsvägen då hon "glömmer bort" att ha still foten... =)) Och det är ju iofs ganska bra va?!?!

Har börjat oroa mig mer och mer inför nästa vecka, dagarna bara rinner ju iväg... Men det är (tyvärr) inte mycket mer jag kan påverka i dagsläget... SÅ jag ska försöka släppa det så gott det går tills det är dags....

Igår fick skrotan sitt krabbspå av "miss E" och gissa om hon blev glad!! Så idag har hon "testat" det härhemma och bestämt att det är ett bra spö!!! *s* Så jag hoppas vi snart kan testa det!!!

Ska faktiskt bädda ner mig brevid min lilla älskling nu för kraftförrådet tömdes rätt rejält i helgen... Så vi måste "fylla på"!!! Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: