söndag 23 augusti 2009

Inte gjort nåt...

Så kan man nog sammanfatta dagen. Då skrotan inte får röra sig fritt så blir det bara att vi degar... Känns sådär, men idag har det ändå varit ok eftersom det tagit styggt på krafterna och även mentalt att besöka sjukvården TRE gånger på TVÅ dagar... Som de flesta av er vet har jag ju "sjukhusskräck".... *hua* Men skrotan är såå himla duktig och det är jag glad för!!!

Så idag har vi bara varit och inhandlat lite mat vi inte fick med oss igår. Så träning kan man ju säga att man får då skrotan inte får gå själv... *pust* Men hon är nöjd kan jag säga!!! =))

Så nu har hon sagt go'natt till morfar som ska till sin läkare imorgon *håller tummarna* så nu ska jag faktiskt bara hänga en tvätt och sen kolla en film!!! Imorgon får jag nog sätta skrotan i lite "jobb" (stillsammt såklart!) så jag får lite saker gjorda!!!

En god vän ringde idag och sa att hon hittat ett krabbspö som skrotan skulle ha!!! Hon hittade inte det häromsist men idag kom det fram!!! Gissa om skrotan blev glad??? =)) Så när de åkte hem från stugan kom de förbi med det då de åker till "libalandet" imorgon!! Gulligt tycker jag!!! Så det kommer nog till användning om det nu blir som de säger med varmt fint väder i veckan. Då kan hon ju sitta där på en sten och fiska krabbar så slipper vi sitta hemma!!! Vi får se vad det blir!

Det har mörknat nu runt hennes bett (och det ska det ju göra) så det är väl bra antar jag!! Och hon talade om för mig innan att hon har "bara liite ont idag". Och det är ju positivt!!

Nej, nu ska jag hänga tvätten så jag kan få se filmen sen!!

Kram

Inga kommentarer: