tisdag 18 augusti 2009

Trevligt återseende!!

Tänk vad kul det kan vara med en så simpel sak som en kaffe på stan!!! =))) Ett "kärt" gammalt återseende kan man väl säga! Men att det var 15 år sen kan man inte tro.... *ler* Det var jätteskoj att se "mr F" igen! Han var sig rätt lik faktiskt!! Lika skojfrisk och trivsam som förr!!!

Och skrotan var en så duktig tjej, men det blev lite drygt ett tag så då fick "mr F" rita lite med henne så var hon supernöjd!!

Så nu ska vi kasta i oss lite mat innan vi ska hämta "little E" så de får leka!! Gissa om skrotan längtar??? =) Men jag blir så matt på en del... Fick ett tfn samtal och en annan kompis (enl föräldern) ville prompt leka med skrotan idag, jag sa att det funkar inte idag, men varför inte det då?? Ja men det är ju så.... *suck* Så vi får väl se hur det går på dagis när vi kommer för att hämta ena kompisen... Jag kan inte ha med alla barnen hit... Men jag hoppas de kan leka snart ändå!!!

Nej, nu ska jag fixa lite lunch!!

Kram

Inga kommentarer: