torsdag 6 augusti 2009

Fixardag!

Idag har vi minsann hunnit få en massa "bra saker" gjorda!! Det känns skönt kan jag säga! Vi har fått undan en hel del och fixat om lite inne hos skrotan!! Hon är helnöjd!! Även hennes mamma kanske jag ska tillägga!! =))

Vi hade tänkt åka på utflykt med en av hennes kompisar idag, men dennes mamma blev dålig... *stackarn* Så vi fixade vidare här och sen pratade jag m "lady D" så vi hängde med dom till havet efter hon slutat jobbet och tjejerna hade jjättekul!! Och skrotan hoppade från bryggan som en "besatt"!!! *s* Och T O M hennes mamma badade!!! *har inte lyckats smälta det än själv faktiskt.....* =) Skönt var det så det blir repris på badningen tills imorgon tror jag!! =)

Så nu ska jag fixa iordning lite för morgondagen så vi bara kan käka frulle och sen åka!! Jag menar vi sover ju ganska länge så det kan väl bli bra!!

När skrotan pratade med sin "moffa" ikväll så berättade hon minsann urstolt för honom att hon "simmade" själv idag!! Och att hon hoppat från bryggan heeela tiden!!! *s* Hon är så stolt!! Det var som så att när "lady D" hade tagit emot henne i plurret så släppte hon henne och hon (såklart med armpuffar och simdyna) "simmade" själv mot stegen och upp igen och ner igen osv.... *stolt mamma också* Så nu är hon så inne på detta!! Men jag fick lite "hemlängtan" när hon pratade m "moffa" ikväll.... Det ska ju vara så här fint ett tag nu och han pratade på att åka ut på sjön mm och då ville vi hem... MEN nu har vi (jag pratade med honom för en stund sen...) bestämt oss för att vi blir kvar här hemma istället... Vi får åka t affären å fixa "krabbspö" för DET fastnade hon för kan man säga!! Så så får det bli!!

Nu ska jag hänga tvätten och fixa inför imorgon och hennes "nya" äventyr!!!! =)))

Kram

Inga kommentarer: