söndag 16 augusti 2009

Pirrigt och halsont...

Har känt mig hängig hela dagen, och *surprise* nu ger sig halsen tillkänna.... jaja, det är väl bara att hälla i sig the med mentholhonung så släpper la det!! Skrotan är inte på sitt mest fördelaktiga humör, men det var heller inte väntat... *stackarn* Men jag hoppas verkligen hon håller sig frisk tills imorgon!!!

Jag har en liten sten i magen (dock en positiv, tror jag!) inför imorgon.... =) Vi får se hur det kan bli!!!!

Nu sitter skrotan i sin ombytta outfit (såklart, dock första ombytet för dagen!!) och väntar på att "little A" ska komma på lek!!! Det blir skönt för mig med som har tankarna på annat håll idag!!! =))

Det blev rätt jobbigt för skrotan när hennes käre moffa åkte vidare... Men det gick över ganska fort då jag sa att han kommer snart tebakers!!! Så då lugnade hon sig. Hon har så svårt för att säga "hej då"... Det blir värre och värre.... Men man får väl hoppas det går över! Jag är ju själv av den sorten att jag inte gillar avsked, även om det är "vanliga" sådana, så det ligger väl ändå ganska nära till hands kan jag tro.

Nehej, nu ska jag fixa lite här hemma, imorgon bär det ju av till dagis för lillan efter mååånga veckor hemma!!!

Kram

Inga kommentarer: