tisdag 4 augusti 2009

Yeas!!

Så var denna dagen gjord också!! Vi var till öronläkaren med skrotan idag (som vi har väääntat på...). Och NU så kunde det bli av. Och jag kan säga att man var lite "orolig" att nåt kanske inte var som det skulle... MEN jag blev så GLAD när läkaren först gjorde tummen upp för öronen och efter hörseltestet blev det samma reaktion!!! Men skrotans reaktion blev bara; "Men nej, nu VET du ju att jag hör mamma...." Så kom en lååång suck... *asg* Japps nu VET jag det!!

Det ena örat har de ju fått plocka bort röret ur (för ett år sen nu) och det ser jättefint ut!! Och det andra som är kvar sitter kalasbra!! *skönt* Så då vet jag att vi inte behöver ens ägna någon tanke åt detta på ett tag!! Och den energin kan jag/vi behöva nu till annat....

Hon var så duktig (som "vanligt") när vi var hos läkaren så det blev en liten "belöning" efteråt!! *stolt mamma såklart* Så gissa om hon var nöjd?? Väl hemma (efter lite handling mm) igen så skrotade vi mest omkring, (ingen av oss var vidare pigga idag kan jag väl säga.... *gäsp*) spelade spel och hon bara VÄNTADE på att "little A" skulle komma hem från dagis så de fick LEKA!!! Jag kommer inte ihåg vad det var jag frågade henne MEN när jag frågade henne om hon inte verkligen hade kola i öronen tittade hon på mig och sa; "Men mamma du VET ju att jag hör bra för det SA ju doktorn men jag VILL inte höra nu ju...." Ja vad säger man då??? *s* Ärlig är hon ju iaf!!

Sen kom "little A" och de "brukar" vara rätt "kaxiga" på varandra när de inte setts på länge, men döm om min förvåning; de lekte kalasbra!!! Tyvärr har nog "lady D" "rätt" när hon sa att de kanske börjar på att bli stora.... Men inte MIN lilla skrota heller.... *s* Men det är väl så kanske, eller??

Nehej, nu ska jag nog försöka vila mig lite jag med... Hade tänkt komma i säng tidigt idag jag... Det hade jag iaf behövt..... *gäsp* Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: