lördag 8 augusti 2009

Härliga sommar!!

Då var ännu en härlig sommardag till ända!! Vi hade fått oss en rejäl dos sommarsol igår och tog det lugnt idag och begav oss ut till havet strax efter lunch. Vi skulle vidare direkt efter havet så vi drog inte iväg för tidigt. Och det var rätt skönt att skrota runt lite innan vi stack!

Skrotan är verkligen som en fisk nu!! Och bara på ett par dagar!! Så hon kanske kommer infria sitt egna löfte om att hon simmar själv innan vi åker till Thailand igen!!! =)) Tiden får väl utvisa detta!! Skrotan hade en incident idag, men den slutade bra, tack å lov. Jag vet inte hur många gånger jag sagt till henne att vi SPRINGER INTE PÅ BRYGGAN.... Och vad hände i slutet av em idag då tro?? Jo hon RAMLAR PÅ BRYGGAN och varför då ra? Jo, för hon SPRINGER.... *suck* Nu gick det bra och hon trillade inte i men hon skrapade upp sig på ena foten och på andra knäet... Men hon blev nog lite rädd och det var tur i oturen att det hände för nu hoppas jag hon inte springer mer på bryggor....

Vi åkte till "little mr E" och "ms E" efter badet och grillade och firade lite i efterskott då skrotan inte var här när han fyllde år och hade kalaset. Och det funkade alldeles utmärkt det med!! Skrotan var nöjd och jag hoppas de var det också! Men det blev seeeent.... *s* Så vi lär nog sova imorgon bitti också.... *ler* Men tanken är att vi ska ut till havet INNAN lunch imorgon!!

Så det kommer förmodligen bli både bad och krabb fiske imorgon! Så nu ska jag slänga mig i soffan innan kudden kallar!!

Kram

Inga kommentarer: