lördag 22 augusti 2009

Här ska vilas.....

Det blev "domen" idag då... Vi fick återigen besöka barnakuten idag. Var nära brytet innan vi åkte kan jag säga... Känns som det aldrig tar slut för skrotan. MEN sicken unge hon är!!! Och vilken bra läkare vi träffade! Fick förklartat hur "tillfrisknandet" går till OCH de tog mer prover idag!! Och hon är "giftfri" nu iaf!! Så det är ordinerat vila med benet i högläge!! Det första hon säger är; "Jamen mamma då blir ju jag som min mormor ju!" Kan man göra annat än le då eller??

Första gången (för drygt ett år sen) när vi hade varit hos mor & far strax efter hon brutit foten hade skrotan fått en hel bunt packet med plåster av morfar. Och vad gör skrotan i bilen på väg hem tro? Jo hon "gipsar" foten så som mormor hade.... =)) Vad säger man då?? Kan det vara så att hon gillar mormor & morfar eller???

Så det fick bli en tur till en snabbmatskedja efter sjukan ikväll. Sen fick hon åka kundvagn med foten i taket och en filt bakom ryggen. Men det funkade det med! Så nu har vi fått hem lite mat iaf. Vi har ju försökt handla i några dagar nu... Men nu klarar vi oss!!

Sen blev det lite mys/bråk/skrik/försoning innan skrotan nu somnat gott med foten högt i min säng då såklart.... Men hon är min MODIGA lilla älsklings skrota!!!!

Så nu ska jag njuta av ett glas, ja "guess what"?????

Kram

Inga kommentarer: