måndag 10 augusti 2009

Är det nu???

Har fått ett telefonsamtal idag som jag funderar en hel del kring.... Kan det vara nu kanske??? Kan inte säga mer än så just nu.... Men jag lär återkomma!

Dagen har varit lite si och så. Skrotan är ledsen över att hennes lugna tillvaro är till ända igen för denna gång.... Hon mår inte jättebra. Hon gapar/skroker/sparkar/gråter om vartannat... Det är inte lätt för henne... Jag hoppas det snart tar ett slut... Hon blir ju helt färdig stackarn över saker hon inte kan påverka själv.... *gör så ont*

Men imorgon har vi en "fristad" då vi ska träffa goda vänner (igen!) och gå på konsert i stan!!! Skrotan bara läääängtar!!! =) Så helt nattsvart känns det ändå inte även om det tidvis är mycket tungt.... Själv ser jag fram emot morgonkvällen med goda vänner, god mat och bra musik!! Vi ska även på två andra konserter/föreställningar i veckan!! En dag var det en "musical" av Askungen (kan bli spännande!) och så är det en föreställning med Astrid Lindgrens sånger samlade, tror den "turnén" hette "Hujeda mig va många sånger" eller nåt sånt! DET kommer skrotan nog gilla tror jag!!! Sen har vi en festival som årligen kommer igen och skrotan ska återigen få se "sina killar" i EMD..... Stackars unge..... *s* Men hon ljublar kan jag säga!! Det är väl "bara hennes" Måns och Mojje som fattas så skulle det vara fullbordat!!! *asg*

Näe, ska försöka komma i säng i vettig tid jag också.... Är rätt så trött jag med... Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: