onsdag 12 augusti 2009

Dagen tillända...

Äntligen får man säga efter en mycket tuff dag.... Skrotan har ännu inte helt somnat men jag hoppas det är nära nu.... När ska detta H-----E sluta??????? Jag stångar mig snart blodig genom att försöka få skrotan förstå att jag inte mer kan göra.... Hon blir ju helt förstörd.... Jaja, jag orkar snart inte med allt.... *suck* Vi får väl ta vårt pick och pack å dra.... Om det nu skulle underlätta, men skulle inte tro det. Det är väl bara att inse fakta att det är så här det ska va... Eller???

Det har varit en dålig dag på mååånga sätt. Jag vet inte men när nåt är tungt blir helt plötsligt ALLT så mycket tyngre, eller är det bara jag som känner så? Men vem vet runt hörnet kanske det vänder??? Man får väl hoppas och tro på det iaf....

Ska snart gå och borsta tänderna och hoppa i sängen jag också. Kommer förmodligen ändå inte kunna lösa några "världsproblem" ikväll ändå. Jag hoppas (och VET) att morgondagen blir bättre!

Då bär det av in t stan igen för lite teater, konserter och lek och bus!!! Det kommer bli mycket i Astrid Lindgrens tecken för oss imorgon!! Det ser vi med spänning fram emot!!

Kram

Inga kommentarer: