måndag 17 augusti 2009

Första dan avklarad!

Så har skrotan äääntligen varit på "jobbet" för första gången sen semestern!! Även om det inte var en heldag så har hon varit där!! =))) Hon är överlycklig, men helt slut! Och det kan jag förstå eftersom sovandet inte varit vad det borde under helgen.... *stackars liten*

Men det kommer väl ordna sig hoppas jag verkligen! Inte många veckor kvar tills "avgörandet" kommer.... *ryyyser* Det är med blandade känslor den dagen kommer komma. Men jag punktar det här för nu.

Vad har hänt idag då?? JO, en hel del saker faktiskt som jag lär få återkomma till. Och DÄR blev jag knäpptyst!! Japps, så är det! Kan säga att jag var helt slut efter en "tuff" fm.... =))))

Sen hämtade jag skrotan och vi stannade ute på gården en stund med en kompis och de fick leka ytterliggare en stund! När vi kom in såg jag att om hon sätter sig ner så somnar hon och DET vill jag inte! Jag vill att hon somnar gott ikväll ist!!! Så vi käkade middag och slängde oss i bilen för att hämta ut lite kläder som vi och "lady D" beställt! Och ALLT passade som handsken!!! *nöjd* T o m JAG fick ett par trasor!!! Men tyvärr "miss H" så var jeansen slut... =((

Men jag är rätt nöjd ändå!! Så här provades kläderna och skrotan skulle ju PROMPT gå i dom... *hihi* Fin blev hon (som om DET vore nåt nytt??? NEEJ, jag är inte alls "partisk"....) Sen blev det dusch och kvällsmat när "lady D" kom för avhämtning av sina kläder! Lovade hennea att om hon är färdig duschad när hon kommer så får hon äta sin kvällsmat när vi fikar och gissa om någon liten skrota "sprang" in i duschen eller?? =)))

Jag har varit såå himla trött hela em/kvällen men inte har jag kommit i säng än för det... *suck* Ska nu bara fixa lite innan jag däckar.... Imorgon ska vi in t stan på en lunch-"dejt" med en gammal vän jag inte sett på FEMTON år... Ska bli såå kul!!! Sen att jag hade dubbelbokat morgondagen det var mindre kul... Men jag ser hursomhelst fram emot morgondagen!!! =))

Kram

Inga kommentarer: