lördag 8 augusti 2009

Sol igen!!

Måste erkänna att jag somnade med skrotan igår men det blev lite sent för henne... Men jag vaknade inte förräns vid tre tiden i natt.... *gäsp* Så Det blev inte mycket gjort kan man säga efter att hon lagt sej....

Dagen igår var kalasbra! Skrotan badar, badar och badar som en "besatt"!!! Hon "simmar" själv som hon säger; "Mamma, jag kan simma själv UTAN att nån vuxen håller i mig".... =) Hon hoppar som en tok från bryggan också och det är allt tack var kompisen "little A"!! Thanx to you!!!!

Vi började dagen på stranden med "little A" tills hon var tvungen åka hem... Men då kom "Little mr E" och det rullade på heela dagen!! Så nu har vi fått sol på oss igen kan man säga!! T o m JAG badade flera gånger och DET händer inte ofta numer kan jag lova!! Så vi ska packa väskan nu och dra ut igen!! Ska försöka skriva i em/kväll och INTE somna.... =) Iofs ska vi bort ikväll men jag hinner nog när vi kommit hemåt!!

Kram

Inga kommentarer: