fredag 21 augusti 2009

Det VAR ett ormbett....

Jaa, vad säger man??? Skrotan blev sämre under em... Jag kände olust kan man säga... Så jag pratade med en god vän som sa; Ring sj vårdsuppl IGEN... Vilket jag gjorde och vad hände??? Jo fem minuter senare satt vi i bilen på väg t barnakuten.... *suck* Det var mååånga barn där, men vi var hemma igen på några timmar (då hade vi även hunnit med massa prover och så) så det var inte så länge vi fick vänta!!

Och sicken duktig tjej jag har!! Alltså de får vrida, vända, känna, klämma och hon ger inte ett ljud ifrån sig. Hon svarar och gör som de säger.... MEN när läkaren säger att hon måste gå och samspråka med en kollega så brister det för skrotan; "MAMMA JAG VILL INTE SOVA HÄR DENNA GÅNGEN; JAG VILL ATT VI SOVER HEMMA!".... Vad säger man då??? Nu fick vi åka hem eftersom det gått mer än ett dygn, men jag fick info om IFALL vi måste tillbaks. Tack å lov har vi nära dit!!!

Jag är så "besviken" eller vad säger man (??) på VC där vi dessutom kom till vår husläkare... Näe, DET var ett insektsbett.... Tjena.... Kanske tur att man inte hunnit skicka in blanketten om "husläkarvalet" än.... Ska nog kolla lite i broschyren först tror jag... Samtidigt som att ja, han ÄR ju faktiskt människa, men DOCK.... Ja, jag ska nog läsa lite imorgon jag....

Så nu slummrar hon iaf så gott min lilla kärlek!!! Så jag ska bara plocka lite innan jag också ska få min sömn, den kan behövas.....

Kram

Inga kommentarer: