torsdag 20 augusti 2009

Ok dag iaf!

Jaha, så var även denna dag till ända!! Dagen har varit tung, men skrotan har varit på "jobbet" och haft det bra och sen hade hon med en kompis hem!! Så hon är nöjd! Efter ett tag så drog vi ut till havvet, det var ju så varmt å skönt... MEN därute var det inte lika skönt kan jag säga.... *brrr* Det blåste som .... Ja, jag vet inte vad. Men ungarna SKULLE bara bada... Det blev inte så himla mycket av det *ler* men de lekte och vi fikade och hade det rätt bra ändå!! Så hon är supernöjd! Och är hon nöjd är jag nöjd!!

På hemvägen stack vi inom en mataffär som öppnat i området. Jag gillar inte den affären eg (eller kedjan ska jag väl säga...) men behövs en liter mjälk eller nåt kan jag mycket väl gå dit ist för att sätta oss i bilen och köra iväg!! Så nu behöver vi inte så mycket inför helgen!!

Hoppas nu bara vi får fint väder på söndag så vi kan dra iväg med ungarna!!!! Det återstår väl att se kan jag tro!!

Nej, ska nu diska upp lite innan jag däckar... Sovit uselt så jag är rätt så trötter... Så det är kanske läge att passa på när skrotan gör det!! =))

Kram

Inga kommentarer: