tisdag 4 augusti 2009

Bra dag!

Idag har vi återigen tagit det väldans lugnt!! *skönt* Vädret har inte varit helt bra, så man har ingen direkt lust att göra en massa.... Sen vaknade skrotan i natt och var genom tät i näsan.... *stackarn* Jaha, tänkte jag då, ska det börja nu igen eller??? Men jag tror jag vet orsaken!!

Katten, del TRE.... *suck* Idag så fick vi besök IGEN, dock "bara" på balkongen, och efter många om och men så fick dom över den på sin balkong.... Och med facit i hand så var skrotan ute och sprang runt på balkongen igår, kanske därav hennes nästäppa??? Samt att det då även slog mig att kattskrället (ursäkta mig igen jag gillar inte katter MEN vill dem dock inget illa!!) faktiskt var inne i lägenheten i söndags och strök längs elementet i v-rummet så nu är även gardinerna nertagna OCH tvättade!!! Sen fick jag ringt om detta också. Jag tycker INTE det är ok och definitivt inte när skrotan är allergisk att få kattbesök.... Så jag kan undra hur ofta hon/han/den/det varit "bara" på balkongen då vi inte varit hemma.... *suck* Så vi får väl se hur det blir med detta... Jag har ju ingen lust att sätta upp nät på min balkong, jag har inga djur!!!

Skrotan har fått åka och lekt med "little J" idag och DET var inte igår det!! *s* De hade jättekul och bakade paj (som såklart INTE skrotan sen åt för "hon gillar ju inte det"....) och fikade sen blev det lek igen da!! =) Hon ville inte hem, men vi har lite att fixa med och behöver (oavsett semester eller ej) komma in i några rutiner iaf.... Så nu ska vi mysa lite innan det blir dags att ringa å gratta "Bobo" på hans dag!

Kram

Inga kommentarer: