onsdag 12 augusti 2009

Så har det börjat...

Dagen har varit som vanligt, lugn och skön. OM vi bortser från trotseriet som råder här hemma.... *suck* Skrotan är helt uppochner påvänd.... Hon oroar sig för vad som komma ska. Och vem får ta det då??? Jo, *surprise* det är ju jag de....

På em hade jag två ärenden till stan som vi passade på att ta innan vi skulle lyssna på "VM" i stan tillsammans med goda vänner! Det var inte så himla lätt att hitta dit, jo till själva adressen ja, men vilken våning? Vilken dörr??? Jag ger inte många ruttna ören för detta företag alltså... Sen vill dom ha en kopia, men har ingen kopiator.... Proffisionellt eller?? De fotar en "kopia" med en mobil telefon.... Jaja, vad ska man säga???

Lagomt tills vi var klara möter vi upp några underbara vänner för att bege oss till en del av festivalområdet! Skrotan njuter.... =) På vägen upp dit så inser jag att jag "bara" tagit med jackan (jag bad skrotis om att ta på en tröja när vi gick, men som vanligt ute i sista minuten så såg jag först PÅ bussen att hon inte hade nån....) så vi fick kila inom en klädaffär och fixa en tröja till skrotis. Gissa om hon blev glad eller???? =) Så nu är tröj-förrådet fullt iaf! Det är ju bra!!

Musiken var okej, är väl inget mega-fan, men helt ok! Vi kom lagomt i tid också så vi hade bra platser! Tjejerna dansade på bordet under konserten och var överförtjusta!!! =)) Sen satt vi och pratade ett tag tills klockan runnit iväg alldeles för snabbt och vi åkte hemåt!

Väl hemma blev det en god kvällsmat innan läggdags. Och när hon väl kom i säng började frågorna och disskusionerna stiga... Hon är helt utom sig av oror och olust inför helgen.... *stackarn* Och imorgon vet hon nu vad som väntar.... Men, men, jag vet snart inte vad jag ska göra mer för henne.... Så det hela slutade med att även jag somnade hos henne och vaknade för en stund sen och DET var ju inte meningen.... Så nu ska jag bara fixa och släcka ner lite så jag också får sova "på riktigt". För DET lär behövas inför imorgon..... Snälla håll en tumme för oss eller för skrotan då, tack!!!

Kram

Inga kommentarer: