torsdag 13 augusti 2009

Slut för idag...

Heelt slut är vi nu... Men skrotan fick en kalasavslutning idag!!! =) "Hujeda mig va många sånger" i stan i kväll! Gissa om hon är nöjder eller?? *s* Hon har "hittat sin favvo" kille.... *asg* Jaja, vad säger man? Det ska börjas i tid eller?? Så nu VET jag vilken skiva som (återigen)kommer gå varm här hemma.... *phu*

Dagen förflöt i en dimma här skulle man kunna säga... Fick ett sms ang kontaktpers som jag höll på att gå riktigt i taket över... Varför ska allt börja krångla ens INNAN det börjat??? Varför kan inget fungera "normalt"? Eller finns det inget sånt läge?? Jag tröttnar... Systemet får göra VAD dom vill MED vilka barn som helst men NÅDE dej om DU skulle tänka på att sätta BARNEN FÖRST!!!!! Jag baxnar.... Borde ha "vant mig" nu men det kommer jag förmodligen ALDRIG att göra.... Jag parkerar nog här ang detta idag känner jag...

Skrotan blev "dubbelt" så glad i afton när "little J" ändrade sig (eller snarare hennes kära mamma!! *s*) och SKULLE med oss t stan ikväll!! Så återigen hade de helkul!! Men inget dansande på borden idag utan idag stod de nästan längst framme vid scenen och tjoade!!! =)

Tänk vad "lite" ska göra så mycket för de små!!! Men sen när vi kom hemåt igen så började allt igen ang gårdagen och det kommande för morgondagen.... Det hela slutade med att hon grät sig till sömns och hon sover jäkligt oroligt nu... *stackarn* Så jag höll henne tills hon somnade. Hon var ju dundertrött... Så nu ska hennes kära mamma också strax blunda... Natti-natti...

Kram

Inga kommentarer: