torsdag 30 juli 2009

Åker idag då!

Då är det kanske dags att börja packa eller?? Ska ju ta med en massa saker hemåt idag! Men jag och packa är inte riktigt "överrens"... =) Fattar inte att det ska vara så svårt... Men, men, skrotan ska få vara med och se vad hon vill ha "kvar" under helgen. Så det är väl bara att göra antar jag.

Sen ska vi mysa oss genom dagen innan jag åker! Det ska bli så kul att åka ner denna helg!! Så nu hoppas jag att mina batterier är fulla igen!! =)

Nu ropar min lilla skrota att vi ska spela hennes DS spel... Hon har ju fått ett nytt spel och det börjar hon fixa galant kan jag säga!! *stolt mamma* Så det är väl bäst att göra som hon säger den lilla!!

Kram

2 kommentarer:

Veronica sa...

Jag har inte glömt bort dig;) Jag har semester samt inväntar min "bästa" kollega som skall få hjälpa mig att lösa "fallet"

min skrota och jag sa...

Tack "You're a pearl"!!! =))