måndag 3 augusti 2009

Hemma igen!!

Nu så är vi hemma igen!! Skrotans bortavaro i TRE veckor lite drygt har kostat på.... Men nu är mammas skrota hemma igen!! Och det är så skönt så skönt!! Det var ingen kul resa igår, men nu är det gjord!!!

Så nu är vi lediga i några veckor till och ska försöka bara vara... Det har varit mycket nu och jag ska försöka ladda för nästkommande vecka som inte kommer bli smärtfri heller tyvärr...

Skrotan kommenterade hallen mitt i natten när vi kommit hem och tyckte sin mamma varit SÅ duktig!! =) Hon är för söt va? Vi kom som sagt hem mitt i natten och hon orkade liksom ändå kommentera det hela... Vad säger man???

Så nu ska jag återgå till min lilla skrota som slappar i soffan... Sen ska vi snart göra oss iordning för en tur till öronläkaren med skrotan... *isch* Hoppas det går bra nu bara!! Sen får vi hoppas att vädret blir bra för tanken är att vi ska gå och lyssna på musik ikväll.... =))

Kram

Inga kommentarer: