måndag 31 augusti 2009

Halsont...

Det kan man säga att man har.... *urk* Helgen var bra, mycket bra men avslutningen inte fullt lika så bra... Har stenont i halsen och ingen röst... Skrotan sa imorse; "åhh, va skönt det kommer bli för mig idag då mamma om du inte kan prata...." Ja vad säger man???

Men uppenbarligen är jag inte den enda som är sjuk nu. Men jag vet faktiskt inte när jag sjukskrev mig själv senast så nåt "dåligt samvete" har jag absolut INTE!! Och jag är ju hellre glad att jag ligger och inte skrotan!!!

Har lite tråkiga saker framför mig i veckan.... Och jag är oerhört nervös... Känns skitjobbigt att inte kunna påverka sin egna situation utan ANDRA som öht INTE känner mig eller skrotan ska komma att ta ett beslut.... Det vänder sig i hela mig kan jag säga...

Så jag kommer förmodligen vara rätt frånvarande ett tag... Eller så kanske jag kommer sitta här hela tiden, vem vet. Men jag har en hel del att tänka på nu och en kort (eller kanske lång jag vet ju inte än...) tid framöver...

Men jag ska försöka uppdatera ändå.

Kram

Inga kommentarer: