tisdag 10 november 2009

Vilse i pannkakan...

Det är hur jag känner mig just nu... I o m att vi inte kom hem föräns igår så "försvann" söndagen... Eller för mig kändes det som söndag igår... Så jag är inte riktigt med idag vad gäller tider och åtaganden. Men det lär ordna upp sig!!

Idag bli en mycket "hackig" dag... Skrotan ska ju till tandis på årskontroll och det "stör" dagordningen lite, men så är det! Och ikväll ska vi ju som sagt på kalas!! =) Så det är en del kuligheter också!!! =)

Hade ett litet "samtal" med en god vän igårkväll.... Hmmm, vad vissa kan sätta griller i skallen på en... *asg* Men det är ju inga problem när det handlar om braiga och roliga saker eller??? Skallen går numer på högvarv och det är inte fel!!! Absolut inte då det är av positiv karaktär!!! Då får det snurra som bara den tycker jag!!

Så det är väl lika så bra för mig att sätta igång med dagens uppgifter så listan kan göras kortare!!! =) Hörs senare!

Kram

Inga kommentarer: