onsdag 11 november 2009

Sicken dag...

Men bra har den då varit!! Men jag vet inte, helt plötsligt kan jag inte klockan eller nåt... Jaja, jag VET att några fnissar nu... Har liiite svårt att vara i tid... Emellanåt.... Men idag kan man ju lugnt snacka om att vara tidsopptimist.... *suck* Mötet imorse i stan gick bra!! Innan jag gick in på det (Jag var en HEL kvart FÖR TIDIG!!!) språkade jag med "ms B" och vi bestämde oss för en fika hos mig senare! Så var jag på mötet, gick några ärenden och fick för mig att jag hade lååång tid kvar tills parkeringen gick ut... Hade tänkt kolla på "tillbehör" till bröllops outfit-en jag snart ska ha på mig... Då slog det mig att jag hade ingen tid kvar på parkeringen... *suck* Bara att traska till bilen... =(

När jag kom hem var det några mejl jag var tvungen ta itu med och tfn samtal... Sista skulle ringa upp mig senare... Vad händer? Jo jag däckar naturligtvis av på soffan... Vaknar med ett ryck av telefonen och känner mig urdum... =) Samtidigt ringer det på dörren och fika besöket har anlänt... Thanx "ms A" för "väckningen".... *fniss*

Jag som skulle göra sååå himla mycket... Men jag har iofs fått ihop 4 1/2 kartong, handlat till fru-hippan vi ska ha och tvättat, fikat, myst, fixat mat, mm... Så nu måste jag göra det sista inför avresan imorgon!!! Så jag säger natt-natt nu och ser fram emot morgondagens möte..... Ska bli enormt intressant!!!

Kram

Inga kommentarer: