torsdag 19 november 2009

Så snabbt, så snabbt!

Tiden går alldeles för fort... Kanske på både gott och ont eller?? Idag har jag fått ringt en massa "måsten" och det är ju alltid bra. Sen om man blivit klokare, det vet ju ingen... Det tyngsta kommer imorgon... Men sen är även det gjort! Och då ser jag sen fram emot helgen!!!

Skrotan mår så bra och det är så härligt att se!!! Hon har fått sitt självförtroende tillbaka och jag bara myser!!! *älskar den lilla*

Efter jobbet idag kom hon hit med sin kompis (f d grannarna) då de skulle på gympa! Medans "ms J" hämtade hulliganerna så fixade jag lite mellis! Sen var det gympa dags och där var såklart "little A" oxå! Men attans vad ungarna måste vara sjuka... Det var knappt halv grupp idag... *isch* Men skoj hade dom!!


Så imorgon blir det jobb hela dagen innna fredags myset tågar in i vårt hem!!! Sen ser vi fram emot helgen!!! Liten som stor!!! *Thanx grandma!*

Ska nu faktiskt gå och nana... Hör å häpna så är jag redan klar för idag!!! =) Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: