onsdag 18 november 2009

Ny dag då..

Men segt är det kan jag säga.... Orkar liksom inte nånting känner jag... NÄR ska allt sluta?? Har verkligen inte tid med allt detta.. Också... Men, ja vad gör man??

Skrotan ville inte gärna gå iväg idag (hon var rätt trött) men när jag sa att "träkillen" skulle komma så gicke det genast smidigare!!! Tyvärr blev det inte lika kul när vi kom dit då han tydligen ställt in pga sjukdom... =( Men så är det ju.

Hon ville inte sova i natt utan skulle vara vaken HEEELA natten hade hon bestämt... *ler* Men så blev inte fallet!! Och efter den "hektiska" dagen på sitt jobb så förstår jag varför!!! *asg* Jag fattar verkligen inte hur fröknarna på dagis pallar med vecka in och vecka ut!!! Jag har sagt det förr och kommer förmodligen säga det igen; Ge dagispersonalen ett rejält lönelyft!!!! De gör ett enormt bra jobb med våra barn... =) =) =) Kommer sakna vårt dagis enormt... Det kommer inte vara ett öga torrt när vi beger oss... Bättre än såhär kan det inte vara. Man måste på nåt sätt försöka "nollställa" sig inför det nya, hur ltt kommer det bli då?? Man vet ju vad man har men inte vad man får... Men det löser sig!!

Ska ta tag i lite "måste göra grejor" nu!

Kram

Inga kommentarer: