söndag 29 november 2009

Tystnad...

Nu är det tyst och lugnt.... Känns ganska skönt kan jag säga! Helgen har varit MER än hektisk... *phu* Men bitarna börjar kanske så smått falla på plats! Hoppas jag iaf!

Och idag har jag fått iordning klänningen jag ska ha nästa helg!! *skönt* Jag ser verkligen fram emot kommande lördag!! Jag antar att den blivande frun kommer vara så vacker så!! ;) Ser verkligen fram emot detta!!

Ska nu bara sitta och NJUTA av tystnaden en stund då ALLA sover!! *skönt* Sen ska även jag gå och sova tror jag! Det är en lång dag imorgon (oxå) så det kan behövas!!

Skrotan njuter och har idag träffat tomten!!! Igen! Gissa om hon längtar tills dagen D??? *s* Och hon har varit så superduper duktig och packat ner och nu även packat upp!! *stolt mamma* Och hon har ett tålamod som jaa, jag vet inte vad... Idag träffade hon som hastigast även sin kommande dagis-polers!! DET var skojsigt!!

Näe gott folk, nu får det vara nog för idag!! Återkommer imorgon!!

Kram

Inga kommentarer: