måndag 30 november 2009

Trött, tröttare, jag

Så känns det idag kan jag säga... Skrotan är inte helt kry heller så det känns inte som något man sätter på + kontot.

Har iaf klarat av två möten idag och det gick nog rätt bra tror jag. Men det återstår att se! ;) *håller tummar och tår* Sen skulle vi ju dra, men skrotan är som sagt inte helt kry så jag ansåg att jag tar inte "risken" i bilen med henne idag. Vi får prova i morgon och då MÅSTE vi iväg! Så jag håller även här tummar och tår....

Så förutom bra möten så har inte dagen varit speciellt händelserik. Men vi har haft en supergod em jag och skrotan och bara varit och myst!!! Det är ju för mig värdefullt till tusen. Och ibland måste man nog stanna upp och bara vara tror jag! Sen är det ju trist att det kanske inte alltid är "roliga" saker som gör att man "pausar", men det är väl tur att man gör det nångång emellanåt kanske??

Så nu sover skrotan och jag med snart... Det kan behövas...

Kram

Inga kommentarer: