onsdag 18 november 2009

Attans...

Vred ryggen idag... Attans vad dumt!!! Men det hinner jag inte ens tänka på just nu... *mutter* Men det löser sig väl hoppas jag.

Har fått en hel del bra gjort idag!! Lådorna börjar torna upp sig i v-rummet och köket!! Men det känns ändå som om det är så mycket kvar överallt... *fattar INGENTING* Jag har väl inte sååå mycket saker eller???

Men jag har en plan... =) Berättade om den för "lady D" idag men schhhhh, lova att inte säga nåt nu hörru!!!!????!! Jag rensar "på mitt" sätt... *asg*

Skrotan hade en "tuff" start idag då hon tyckte hon kunde ta semester idag för hon var sååå trött så trött så... Men det gick ju bra ändå!! *ler* Och under dagen får jag höra att hon får komma med bästisen hem!! Jag antog att skrotan skulle bli överförtjust då hon frågade mig imorse om inte "little A" kunde få komma hit å leka i em. Men då blev det så att skrotan följde med dom hem istället!!! Thanx "lady D"!! Så ikväll hade jag en jättelycklig liten skrota här hemma!!!

Det blev en massa mys och kvällis i v-rummet innan sängen och som pricken över i:et så ska de två hjärtana gå på julmarknad i helgen!!!!! *lycklig mamma*

Så nu ska jag faktiskt göra som skrotan; SOVA!!!! Natti natti!

Kram

Inga kommentarer: