lördag 28 november 2009

Sådär ja...

Då har man iaf kommit ETT (eller några) steg närmare... Tusen tack för all hjälp idag!!! Ingen nämnd och ingen glömd!! MEN jag glömmer det inte ska ni veta!! Och thanx (igen) "ms J" för lådor och kassar!!!! Det var ett stort behov kan jag säga! Och hädanefter kommer det inte in en ny pinal INNAN minst TVÅ åker ut!!! Har slängt så mycket så jag nästan skäms när jag tänker efter... Och i em/kväll när vi blev fler så fick jag iaf chansen att ge bort så jag slapp slänga!! Och det känns genast mycket bättre!! Jag har en förmåga att samla på mig, du vet, det KAN ju faktiskt vara bra att ha... Men samtidigt så har jag ännu mer svårt att slänga saker som är i princip NYA eller knappt använda... Men nu fick jag ge bort en hel del och det känns aldrig fel!!! Då blir jag glad!

Men nu är jag helt slut, och kommer förmodligen inom kort stupa i... soffan. Har ju ingen säng och madrassen är ju ockuperad!! ;) Men det blir nog bra! Är så trött så jag känner förmodligen ingen större skillnad... *ler*

Så imorgon drar vi iväg på en tur igen da! Sen blir det att få fixat med klänningen till bröllopet!!! Ska bli så himla kul att åka iväg på det! Det slog mig idag att "attans" var/hur ska jag bo??? 'asg* Men det hade min kära vän sett till att fixa!! Känner du mig "ms JE" eller??? *asg* För många tillfällen spenderat tillsammans både på jobb och privat kanske??? *ler* Ska hursomhelst bli jättekul!!! Ser verkligen fram emot det!

Jag ska nu gå och tvätta ögonen och plocka ur "plasten" innan de etsas fast.... ;) Så natti-natti på er!

Kram

Inga kommentarer: