måndag 23 november 2009

Sova....

Orkar inte sova, trots att jag tidigare ikväll var aptrött... Har ingen ro i kroppen... Igår var jag vaken i en evighet, dock av tråkigare funderingar. Men idag så har jag fått ett såpass bra besked, men nu är det antagligen orsaken till att jag inte kan sova... *suck* Trött är jag, men sova - nähej.... Vad gör man?? Kokat en kopp the, med honung = Nope... Boken jag läser är förvisso bra men jag kan inte koncentrera mig... Moment 22 va??

Men ikväll känns det ändå relativt bra att "vara vaken" då jag är glad.... ;) Fick även rensat i ena skafferidelen i köket... Och det är ju plus! Har fått "listor" gjorda för vad som måste göras denna vecka så nu ska nog allt falla på plats (bara jag inte får några mer "spontana överraskningar"...) och det känns bara bra!!

Ni som känner mig vet ju hur jag vill ha allt strukturerat... *asg* Så nu är iaf den biten gjord!!! *känns utomordentligt bra faktiskt*

Nehej, ska nog ta ett ryck i andra skåpet oxå!! *me like* Lika bra att få nåt "bettigt gjort när man ändå inte kan sova....

Natti-natti på er alla!!

Kram

Inga kommentarer: